Tuesday, September 15, 2009

Vacation, all I ever wanted. Had to get away. Vacation, meant to be spent alone. A week without you, thought I'd forget. Two weeks without you and I still haven't gotten over you yet... 
(Vacation - The Go-Go's)

Hello, Folks!
It's already September 16th, its mean three days to go!!! Hahaha maksudnya tiga hari lagi Idul Fitri dateng. I've been missing the atmosphere, saya kangen desa saya, kangen eyang saya yang selalu ngasih uang THR tiap tahunnya (saya yakin kalian juga pada gitu kan, kalau sampai enggaaaaaak, bersiaplah menderita), padatnya acara semacam mampir ke rumah-rumah sodara. Meskipun bikin capek, tapi lumayanlah, just take a lot of cookies such as nastar or kastengel, or find some new cookies hahaha. Saya juga excited banget sama yang namanya mudik. Don't know, I just love to pack my clothes, then mix and match 'em, I will thinking about 'what will I wear at the D-day?' or 'ohhh I think that's cute'. Saya selalu menikmati perjalanan saat mudik, berdiam di mobil sambil pasang i-Pod, dan saya bakal seneeeeeeng banget kalo mudiknya malem hari, it will be a quite and peaceful journey hihiiii.

Oh ya, saya juga pengen bilang kalau saya pengen pengen pengen banget take a vacation sehabis lebaran! Kemana ajalah, yang penting liburan. Saya bakal men-charge kamera saya berjam-jam dan bisa ngambil banyak banget objek nantinya. Ada yang bilang kan liburan itu juga jadi salah satu terapi untuk melupakan seseorang? I just want to do that. I want to rest for a while, 'amnesia' for a few days to forget all about memories, me and him, our memories. Actually, I didn't have a 'real' memories with him, tapi saya nggak salah kan? I want to call it memories, pasts, even fooleries, ah whatever, no one can blame me. Saya cuma mau throwing the paper planes dan be better. Saya mau liburrrrraaaaaaaan, aaaaarrggghhh!!!

Ada yang mau ngasih usul sebaiknya saya liburan kemana? Hemmm...

Gimana persiapan kalian buat mudik? Atau, buat lebaran? Cerita yuuuk, just tell me about your stories, leave yer comment. Alright, Darling??? I will post something again later! Lots of love from me, mwwwwaaaccchhh!!!

Photos taken by Me

1 comment: